Planteskolen

Vi har et stort udvalg af haveplanter til både frugthaven, prydhaven og køkkenhaven. Derudover forhandler vi også blomster- og grøntsagsfrø, blomsterknolde, jord, gødning m.m.

Vi har også altid et udvalg af krukker i forskellige størrelser.

Ønsker du en bestemt vare som vi ikke har, prøver vi gerne at skaffe den hjem.

Vi hjælper gerne med mindre haveplaner.

Kontakt os
Planteskolen udendørs med staudeborde og facaden

Planteskolen

I vores udendørs afdeling har vi et stort udvalg af roser, stauder, blomstrende buske og træer, stedsegrønne planter samt frugttræer og buske.

Se vores hovedleverandører

Rullegræs

Vi er forhandler af dansk produceret rullegræs.

Færdighæk

Vi forhandler færdighæk i forskellige størrelser. Med en færdighæk får du skærmet af med det samme og hækken er færdig klippet og skal kun vedligeholdes.

• Frostfølsom plante

Vinteropbevaring

Vi tilbyder vinteropbevaring på planteskolen af frostfølsomme planter såsom agave, oliven, citrus, pelagonia, fuschia, nerium og bourgonvilla. Prisen afhænger af størrelsen.

frugttræ efter beskæring

Træbeskæring

Vores gartner kører ud og beskærer træer.

Se mere
Paradisæbletræ

Den lille have

Selv i en mindre have kan der blive plads til frugttræer og prydtræer. Der findes forskellige typer mindre træer som er velegnet f.eks. søjletræer og balkontræer.

Se mere
Revira usynligt dyrehegn

Usynligt dyrehegn

REVIRA er et miljø- og dyrevenligt produkt der spredes rundt i haven.

Dyr med følsomme sanser, opfatter hegnet og undlader at passere over den behandlede overflade.
Produktet fås i 3 varianter, som virker på henholdsvis:
- Rådyr
- Kat
- Mosegris, mus

Hunde påvirkes ikke af det.

Produktet er udviklet af vildtforskere og behandlingen virker i op til 6 måneder.